با حضور معاون ورزشی برگزار شد

جلسه تخصصی هیات دو ومیدانی استان



جلسه ای تخصصی هیات دوومیدانی  باحضور خادمی معاون ورزشی و منصور روشن قیاس رئیس هیات دومیدانی با موضوع تدوین برنامه های عملیاتی سال جاری برگزارشد .


به گزارش صبح ساحل، خادمی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در این جلسه اظهارداشت: ورزش دو ومیدانی جایگاه ویژه ای در استان دارد و از هیات دو ومیدانی استان در خصوص برگزاری مسابقات دو ماراتن ونیمه ماراتن سال۹۸  قدردانی می کنم.


وی افزود:امیدواریم با تلاش ها وپیگیری های هیات های ورزشی درسال جاری نیز برنامه ریزی های خوبی از سوی همه هیات های ورزشی استان درجهت رشد و پیشرفت ورزش هرمزگان صورت بگیرد.معاون ورزشی بیان داشت هیات های ورزشی می توانند با هماهنگی مربیان و ورزشکاران فعالیت ها و تمرینات ورزشی را از طریق فضای مجازی انجام دهند.


منصور روشن قیاس رئیس هیات دو و میدانی استان هم گزارشی از عملکرد این هیات در سال گذشته و برنامه های سال جاری را ارائه نمود.روشن قیاس بیان کرد:برنامه های هیات دو ومیدانی در سال گذشته به خوبی انجام شد و یکی از مهمترین رویدادهای این هیات برگزاری مسابقات ماراتن ونیمه ماراتن بود که به میزبانی استان در جزیره هرمز برگزارشد. وی در ادامه گزارشی از برنامه های سال جاری اعم از برگزاری کلاس های آموزشی ،اعزام ها و مسابقات ماراتن و نیمه ماراتن ارائه نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها