روحانی: به‌زودی به شرایط قبل از کرونا برنخواهیم گشت



رئیس جمهور با بیان این که مردم باید باور کنند که به زودی به شرایط قبل از کرونا نمی‌توانیم برگردیم، گفت: بخشی از زندگی ما باید به فضای مجازی برود.

 

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل برای نجات کشور از استبداد و استعمار، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند. برای نجات کشور دفاع مقدس را به پیروزی رساند و با رای و نظر مردم همه نهاد‌های نظام را استقرار بخشید. امروز ۳۱ سال از رحلت امام خمینی می‌گذرد و مردم با همان عشق به ایشان و پیروی از راهشان و همچنین پیروی از خلف صالح امام خمینی، همان پرچم را با همان صلابت بر دوش نگه داشته و در برابر انواع توطئه‌ها ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

 روحانی با بیان اینکه کرونا همچنان به عنوان مسئله اصلی و مهم در کشور ما ظهور و بروز دارد، خاطرنشان کرد: این ویروس موجب تحولات بسیار زیادی در مسائل سیاسی، اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی شد. پیش از این مرز‌ها کم رنگ شده بودند، اما کرونا موضوع مرز‌ها را پر رنگ کرد. مهاجرت و سفر را تغییر داد و امروز ما با شرایط جدید مواجه‌ایم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این شرایط زندگی ما محدودتر شده و بخشی از آن مجازی شده است، تصریح کرد: مردم باید باور کنند که به زودی ما نمی‌توانیم به شرایط قبل از کرونا برگردیم برای مدت طولانی باید سبک زندگی را تغییر داده و محدودیت‌ها را بپذیریم و بخشی از زندگی ما باید به فضای مجازی برود.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها