تصویب اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان سهم «پارسیان»



فرماندار شهرستان پارسیان گفت: در مجموع، اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان بین فصول مختلف اعم از آموزش، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و ... تصویب گردیده است.

 

به گزارش صبح ساحل، مجتبی رضاپور در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در خصوص توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور موضوع قانون بودجه سال ۹۹ با اشاره به اعتبارات سال جاری اظهار داشت: مبلغ ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی، مبلغ ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و همچنین مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ۰/۲۷ درصد ارزش افزوده سهم شهرستان پارسیان مصوب شد.

وی افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان بین فصل های مختلف آموزش، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل، بهداشت و درمان، کشاورزی و‌ منابع طبیعی، آب و فاضلاب، منابع آب، ورزش و تفریحات ، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی و گردشگری و دین و‌ مذهب تصویب گردیده است.

فرماندار شهرستان پارسیان بیان داشت: فصل عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.

رضاپور در پایان گفت: اولویت مهم در تخصیص اعتبارات تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام است لذا کلیه مسؤولان دستگاه های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات توزیع شده اهتمام جدی داشته باشند.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها