امام جمعه موقت بندرعباس:

با اتکا به تولیدات و قدرت داخل، بسیاری از تحریم ها و مشکلات حل می شود



امام جمعه موقت بندرعباس گفت: با اتکا به تولیدات و قدرت داخل، بسیاری از تحریم ها و مشکلات حل می شود و ما باید در برابر این تحریم ها بصیرت داشته باشیم و با فکر و اندیشه و تقوا در مقابل ابر قدرت پوشالی چون امریکا که با دستورات اسلام مخالفت می کند، فریب نخوریم.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین قنبر درویشی ظهر امروز(۱۱مهرماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به تقوای اشاره شده از محضر حضرت امیرالمومنین (ع) اظهار کرد:تقوا وسیله ای است که انسان عبد می شود همانگونه که پیامبر مکرم اسلام اول عبد شدند و بعد مرتبه رسالت را پذیرفتند که تقوا باید در تمام شعون پیشه کنیم و به یک یا دو عنصر خلاصه نمیشودبلکه خواهان دنیا و آخرت از طریق تقوای الهی صورت می گیرد.

امام جمعه موقت بندرعباس بیان کرد: نیازمند  واقعی انسان است و باید برای ثروت مند بودن نزد واسطه ها یا عالم بی نیاز مراجعه کنیم همانطور که حضرت علی(ع) امام همه ی بشریت، بی نیاز از همه ی بشریت بود و فقط قرب الهی و راه رسیدن به بی نیازی، رجوع به خانه ی اهل بیت می باشد.

درویشی ادامه داد: بوسیله عمل به قرآن و پذیرش سنت الهی  و سنت امیرالمومنین(ع) تقوا کسب می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آثار و برکات اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین آثار انقلاب است که خود از نشانه های ظهور و از ثمرات تقوای امت می باشد.

امام جمعه موقت بندرعباس جنگ عراق علیه ایران را جنگ جهان استکبار با ملت ایران و جنگ کفر علیه تمام اسلام دانست و اضافه کرد: ایران اسلامی با تفکر امیرالمومنین(ع) و امام حسین (ع)، و با صبر و پایداری در مقابل توطئه های ۴۰ساله استکبارجهانی توانست بر دشمنان پیروز شود.

وی عنوان کرد: با اتکا به تولیدات و قدرت داخل، بسیاری از تحریم ها و مشکلات حل می شود و ما باید در برابر این تحریم ها بصیرت داشته باشیم و با فکر و اندیشه و تقوا در مقابل ابر قدرت پوشالی چون امریکا که با دستورات اسلام مخالفت می کند، فریب نخوریم.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها