فرمانده نیروی دریایی ارتش:

دشمن جرات تعرض به مرزهای آبی کشور را ندارد



فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور مقتدرانه و با صلابت دو نیروی دریایی سپاه و ارتش در آب های آزاد باعث شده است دشمن هرگز به خود اجازه تعرض و دست درازی به مرزهای آبی کشور را ندهد.

به گزارش صبح ساحل، دریادار حسین خانزادی چهارشنبه شب در نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن نسبت به این واقعیت نیز مراقبت می‌کند که در  صورت هرگونه تهدید جواب دندان شکنی از جبهه  عناصر مومن انقلابی و دریادل میهن اسلامی دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: امنیت حاکم در مناطق خلیج فارس، تنگه هرمز ، دریای عمان و آب های آزاد با حضور پیوسته و مقتدرانه نیروهای دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بوجود آمده است.

وی اضافه کرد: همگرایی و هم افزایی بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه بسیار مهم و حساس است و این تعامل‌ها موجب خنثی شدن  اقدامات ناامن کننده کشورهای فرامنطقه ای و حفظ امنیت پایدار در این منطقه راهبردی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی موفقیت برای همرزم گرامی برادر دریادار تنگسیری افزود: امیدواریم با تلاش هم افزای دو نیروی مقتدر دریایی سپاه و ارتش بتوانیم در سایه منویات و هدایت های مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی )، مایه افتخار و عزت جهان اسلام باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار گفت: امروز همگرایی، یکدلی و تعامل وحدت آفرین بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه از بالاترین تا پایین ترین سطوح سازمانی وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار هم افزا برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ادامه داد: این نشست‌ها هم افزا که در فضای یکدلی و برادری اتفاق می افتد مایه برکت و تقویت روز افزون امنیت مرزهای سرزمینی و فرا سرزمینی  ایران اسلامی است.

نشست هم افزایی فرماندهان ۲ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از معاونان و فرماندهان این نیروها در محل ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار شد.

در این نشست فرماندهان آخرین وضعیت آمادگی رزم و توان عملیات های دریایی در منطقه غرب آسیا را بررسی و بر ضرورت انتقال تجارب ارزنده و اطلاعات رزمی به یکدیگر تاکید کردند. 

 ‏ارزیابی آخرین وضعیت امنیتی منطقه و نیز بررسی طرح ها و برنامه‌های مقابله با هر گونه تهدید دشمن، از موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

 ‏در پایان این دیدار، تفاهم نامه آموزشی، اطلاعاتی و عملیاتی و ارتقاء توان رزم بین فرماندهان دو نیرو به امضا رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها