مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان 

ورزش همگانی باید در زندگی همه مردم جامعه نهادینه شود



جلسه هم اندیشی گروه همگانی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با هیات های ورزشی حوزه همگانی به ریاست مدیر کل ورزش و جوانان و سایراعضا در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.  
به گزارش صبح ساحل، محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان در این جلسه اظهارداشت: یکی از برنامه های اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان توسعه ورزش همگانی در سراسر استان است که با همکاری هیات همگانی باید این امر مهم تحقق یابد. وی افزود:  اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در حد توان از برنامه ها، طرح های جدید و اجرایی برای توسعه ورزش همگانی(در روستاها، بخش ها ، آقایان، بانوان، ورزش کارکنان، ورزش کارگران، ورزش محلات ، پارک ها،)حمایت خواهد کرد. 
متولی ورزش وجوانان بیان داشت: ورزش همگانی باید در زندگی همه مردم جامعه نهادینه شود و در اولویت کار و زندگی شان قرار گیرد تا جامعه ای سالم و شاداب داشته باشیم. امیاری تصریح نمود: برای توسعه ورزش همگانی باید با همه دستگاه های اجرایی استان تعامل و همکاری داشته باشیم و فدراسیون ورزش های همگانی نیز توجه و نگاه ویژه ای به استان هرمزگان دارد . در ادامه خانم  زاهدی رئیس گروه ورزش  همگانی ضمن ارائه برنامه های توسعه ورزش همگانی بیان داشت:  باید با توجه ظرفیت های هر منطقه فضاهای مناسب ،کم هزینه و قابل دسترس برای فعالیت مردم ایجاد کنیم تا همه اقشار جامعه اشتیاق به فعالیت ورزشی داشته باشند.
رئیس گروه ورزش همگانی تصریح نمود، در راستای ایجاد نظام هماهنگ برای فعالیت همه اقشارو توسعه ورزش همگانی باید دیگر نهادها و ارگان ها مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها در کنار اداره کل ورزش وجوانان و هیات همگانی باشند. خانم زاهدی یاد آورشد:  برگزاری کارگاه ها و دوره های توانمند سازی برای مربیان و داوران جهت ارتقاء سطح دانش یکی از مسائل مهم و کاربردی است که باید اجرا شود. در ادامه سایر اعضا نظرات ،پیشنهادات خود را برای اجرای برنامه ها جهت توسعه ورزش همگانی ارائه نمودند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها