نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

هرمزگان، نیازمند پرورش نیروهای متخصص و کارآموزهای ماهری است



نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه در انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه و کنگره بزرگ هفتگی مومنان یکی از پایگاه‌های قوی و محکم برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بوده که خداوند به مردم کشور ما عنایت کرده است.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده»،نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، گفت: نماز جمعه آتیه خداوند برای مردم ایران بود و یک کنگره بزرگ هفتگی است که مومنان دور هم جمع می‌شوند. وی با اشاره به این نکته که توطئه‌هایی که دشمن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی می کند در نمازهای جمعه خنثی می‌شود، تصریح کرد: نماز جمعه از شئون ولایت و امامت است و باید با اذن ولی و امام اقامه شود.

امام جمعه بندرعباس همچنین با ذکر این نکته که در بخش حجاب با مقوله‌ای جدید مواجه هستیم، ابراز داشت: اصل حجاب جزو ضرورت‌های دین محسوب می شود و رسانه های بیگانه و عوامل مزدور برای مقابله با این موضوع مهم اقدام به شانتاژ رسانه‌ای می‌کنند و خوشبختانه مردم ما در این زمینه هوشیار هستند. حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه امروز دشمن با همه توان خود وارد میدان شده است، تصریح کرد: دشمن قصد دارد که جوانان مومن و انقلابی ما را که نسبت به مسائل دینی دغدغه دارند با تخریب و تمسخر و اعمال فشار روحی و روانی از صحنه خارج کند.

وی، با اشاره به تخریب و موج هجمه‌ها بر علیه پلیس، خاطرنشان کرد: نباید فضا به گونه‌ای باشد که پلیس امنیت‌ساز ما بر اثر شانتاژها نتواند به ماموریت خود عمل کند. نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با اشاره به روز کار آفرینی و فنی و حرفه‌ای، تصریح کرد: هر چه در خصوص چالش بیکاری در استان هرمزگان تفکر می‌کنیم، در نهایت به یک نقطه می رسیم و آن هم این است که بیشتر از هر چیزی نیازمند افزایش و کسب مهارت جوانان این استان هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، ضمن تاکید بر این نکته که جوانان باید مهارت‌های فنی را برای ورود به بازار کار، کسب کنند، افزود: امروز ما در حوزه فنی و حرفه‌ای نیازمند پرورش نیروی متخصص و کارآموزهای ماهری هستیم که این امر با فعالیت‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای هرمزگان حاصل خواهد شد. وی افزود: صنایع مستقر در استان هرمزگان به جای اینکه نیرو را به صورت مستقیم جذب کنند اقدام به انعقاد قرارداد یا تفاهم نامه با اداره کل فنی و حرفه‌ای می‌کنند، اداره کل افراد علاقه مند را آموزش می‌دهد سپس به صنایع معرفی می‌کند به همین جهت لازم است که حضور در این کلاس‌ها مورد استقبال جوانان قرار گیرد.

وی با اشاره به سلسله بحث‌های آسیب‌های اجتماعی خطبه نماز جمعه بندرعباس، عنوان کرد: مواد مخدر یکی از آسیب های جدی است و افرادی که به مسائل دینی تعهد دارند باید به حرام بودن مصرف مواد مخدر توجه داشته باشند؛ چراکه مواد مخدر اضرار به نفس محسوب می شود. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، گرفتاری و دیگر معضلات اجتماعی را ازجمله آسیب‌های مصرف مواد مخدر دانست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها