مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان

۴۰۰ تیم هرمزگان آماده رقابت در بازی‌های کشوری جام پرچم هستند



مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۴۰۰ تیم از سراسر استان برای رقابت در بازی‌های کشوری جام پرچم ثبت نام کرده‌ که از این تعداد ۲۸۶ تیم آقایان و ۱۱۴ تیم بانوان هستند.

به گزارش صبح ساحل, مظفر مهری خادمی‌نسب افزود: برای انجام باشکوه این دوره از مسابقات که در مرحله نیمه نهایی به صورت متمرکز انجام می‌شود، به تمامی تیم‌ها ۱۰ دست لباس ورزشی رایگان اهدا خواهد شد.
وی با تاکید بر این نکته که  انجام بیمه ورزشی ورزشکاران الزامی خواهد بود، بیان داشت: این مسابقات با دو هدف بزرگ تامین اوقات فراغت و کشف استعدادهای برتر برگزار خواهد شد. 
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها  از ۲۷ مردادماه جاری آغاز و تا پایان آذرماه امسال به پایان می‌رسد، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این مسابقه در روستای کووه‌ای شهرستان قشم خواهد بود.
خادمی یادآورشد: ایجاد زمین‌های چمن روستایی نیز سبب رونق گرفتن جام پرچم شده و در تمامی بخش‌های استان با وجود زمین‌های چمن مصنوعی، شاهد زیرساخت مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها هستیم.  
وی تاکید کرد: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق عدالت اجتماعی، هویت بخشی به جوانان روستایی و پر کردن اوقات فراغت برای آقایان و بانوان روستایی از دستاوردهای این رقابت‌ها است که توزیع خدمات و امکانات ورزشی در دوره جدید وزارت ورزش مورد تاکید است.
 نخستین دوره از این مسابقه‌ها با مساعدت و حمایت‌های معاونت توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی ‌محلی، فدراسیون ورزش‌های همگانی، دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان و انجمن مینی فوتبال، استانداری، فرمانداری و بخشداری های استان  برگزار می‌شود.
جام پرچم با حضور ۳۰ هزار تیم در سراسر کشور در بخش بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها