قتل مادرزن در شهرستان فسا/ قاتل خودکشی کرد



فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: مردی ۳۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی و عدم کنترل خشم، مادر زن ۴۶ ساله خود را به قتل رساند و پس از مجروح کردن همسرش، خودکشی کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سرهنگ محمدهاشم قسام  در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در زاهدشهر فسا، بلافاصله ماموران انتظامی بخش شیبکوه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، مادر زن خود را با اسلحه کمری به قتل رسانده و به سمت همسر خود نیز تیراندازی و وی را مجروح و پس از آن اقدام به خودکشی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه حال عمومی فرد مجروح رضایت‌بخش است، گفت: قاتل و همسرش که دارای سه فرزند هستند به دلیل اختلاف خانوادگی پرونده‌ای در مرجع قضائی در حال رسیدگی دارند.

قسام خاطر نشان کرد: این واقعه تلخ و تبعات تلخ‌تر آن برای همسرِ قاتل و فرزندانش، از اختلافات خانوادگی و عدم کنترل خشم ریشه گرفته است که با مراجعه به موقع به مشاور خانواده و ریشه یابی مشکلات این زوج و سعی در حل آن، از وقوع این واقعه تاسف بار جلوگیری می شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها