بیش از 4 تن میگو منجمد قاچاق در میناب کشف شد



فرماندهی انتظامی شهرستان میناب از شناسایی و کشف 4 تن و 500 کیلو میگو منجمد قاچاق از یک دستگاه خودرو ایسوزو خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاق کشف شده، برابر نظر کارشناسان اقتصادی، 2 میلیارد ریال برآورد شده است.
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ عباس عباسمی»، فرماندهی انتظامی شهرستان میناب گفت: مأموران انتظامی پاسگاه بندزرک شهرستان میناب در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک شده و دستور توقف دادند.
وی افزود: مأموران خودروها را متوقف و در بازرسی دقیق از آن 4 تن و 500 کیلو میگو قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر کردند.
این مسئول انتظامی ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان اقتصادی 2 میلیارد ریال عنوان کرده و افزود : متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامي میناب خاطرنشان کرد: برخورد نيروي انتظامي با قاچاقچيان کالا و ارز قاطع و به صورت مستمر خواهد بود که در اين راستا تعامل و همکاری بيش از پیش شهروندان با پليس در اطلاع رسانی و اعلام موارد مشکوک و مظنون از طريق سامانه  پليسي 110  شایسه تقدیراست.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها