مهلت سه روزه برای تعیین تکلیف گندم‌های وارداتی



بازرس کل استان هرمزگان در جریان بازدید از بندر شهید رجایی برای تعیین تکلیف یک کشتی حامل ۶۶هزار تن گندم تا پایان هفته مهلت داد.

   

‌به گزارش صبح ساحل، بازرس کل استان هرمزگان در جریان بازدید از بندر شهید رجایی برای تعیین تکلیف یک کشتی حامل ۶۶هزار تن گندم تا پایان هفته مهلت داد.

محمد اسمی ضمن بررسی انبارهای روباز واقع در بندر شهیدرجایی، برآوردی از وضعیت رسوب و ترخیص کالاهای اساسی گمرک شهید رجایی انجام داد.

در این بازدید مشخص شد۶۶ هزار تن گندم مربوط به یک کشتی به دلیل پرداخت نکردن مالیات بر ارزش افزوده دچار تأخیر در ترخیص و حمل یکسره به سراسر کشور شده که عدم تخلیه گندم‌ها باعث تکمیل ظرفیت انبارها و همچنین تحمیل هزینه دموراژ(جریمه معطلی کشتی) بابت ماندگاری به دولت شده است.

بازرس‌کل استان نیز بعد از بررسی موضوع دستگاه های مربوطه را موظف کرد تا پایان هفته جاری اقدام لازم جهت تعیین تکلیف و ترخیص این محموله را انجام دهند.

اسمی ضمن مکلف کردن مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه به تعیین تکلیف محموله‌ها تأکید کرد همه فرآیندهای گمرکی و تکالیف قانونی سازمان‌های مربوطه در استان باید بدون وقفه و در اسرع وقت انجام شود تا در ترخیص و ارسال کالاهای موردنیاز به ویژه کالاهای اساسی جهت عرضه کالا و تنظیم بازار هیچ گونه خللی وارد نشود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها