مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان:

مرد گمشده در کوهستان خورگوی بندرعباس پس از ۱۹ ساعت پیدا شد



مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: فردی پس از ۱۹ ساعت مفقودی در کوهستان در یکی از روستاهای حوالی بندرعباس، با تلاش بی‌وقفه امدادگران این جمعیت پیدا شد و نجات یافت.

به گزارش صبح ساحل، «مختار سلحشور»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان روز شنبه در این خصوص گفت: گزارش مفقودی یکی از اهالی روستای خورگو (از توابع شهرستان بندرعباس) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر در ساعت ۱۸ یازدهم شهریور داده شد که بی‌درنگ ۲ تیم امداد و نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: فرد گم شده با تلاش بی وقفه امدادگران و در شرایط سخت و مسیرهای دشوار، در ساعت ۱۳ روز ۱۲ شهریور ماه پیدا و به پایین کوه منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اضافه کرد: این فرد که آقایی ۵۸ ساله از اهالی روستای بوندر بالا بوده در قالب گروه چهار نفره برای جمع آوری گیاهان دارویی به ارتفاع‌های منطقه (کوه تلو) رفته بود که پس از جدایی از گروه در هنگام بازگشت مسیر را گم می‌کند.

سلحشور توضیح داد: این فرد از نظر روحی و جسمی در شرایط سالم قرار داشت، اما چنانچه مشکلی داشت به مراکز درمانی یا نیروی انتظامی رسانده می‌شد که خوشبختانه چنین نبود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها