رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر خبر داد

کمتر از ۵ روستاهای شهرستان زمین چمن مصنوعی ندارند



با اجرای ۸ چمن مصنوعی دیگر در روستاهای بندرخمیر ، این شهرستان در حال تبدیل شدن به یک رکورد تاریخی و ممتاز در سطح کشور می باشد.

به گزارش صبح ساحل،  رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر با اعلام این مطلب ، خبر از رکورد شکنی دیگری در ایجاد زیرساخت های ورزشی این شهرستان در سطح استان و کشور داد. یونس برهم گفت: در دولت خدمتگزار شهید رئیسی شاهد تحول بنیادین در ایجاد و تکمیل  زیرساخت های مهم و تاثیرگذار ورزشی در شهرستان بندرخمیر بودیم.


وی اجرای بزرگترین کمپ تیم های ملی قایقرانی و ورزش های دریایی ، ساحلی که در اولین سفر رئیس جمهور شهید به تصویب هیئت  دولت رسید را یکی از بزرگترین پروژهای ورزشی حال حاضر در استان هرمزگان و شهرستان بندر خمیر عنوان کرد و گفت: دقیقا سه ماه بعد از سفر اول هیئت دولت در استان هرمزگان اعتبار این طرح بزرگ و ملی تخصیص و عملیات اجرایی پروژه آغاز شد و تا سفر دوم رئیس جمهور شهید شاهد پیشرفت قابل قبول  ۴۰ درصدی این پروژه ملی بودیم.


برهم با اعلام این مطلب که در سفر دوم هیئت دولت به استان هرمرگان و در میثاق نامه ابلاغی نیز اعتبار قابل توجهی برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده است، بیان داشت : مردم و ورزشکاران منطقه تاکید دارند که این پروژه بزرگ ملی پس از اتمام  به یاد رئیس جمهور شهید خدمتگزار  ابراهیم رئیسی نامگذاری و در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار گیرد.


متولی ورزش و جوانان شهرستان بندر خمیر در بخش دیگری از گزارش خود به نگاه و توجه  ویژه دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت های ورزشی به طور مساوی و بر اساس شاخص ها در سراسر استان اشاره کرد و گفت: یکی از نکات مهم دولت شهید رئیسی و استاندار سختکوش هرمزگان توجه همزمان به  توسعه و افزایش سرانه ورزشی در اقصی نقاط استان بر اساس شاخص ها و رعایت عدالت بود به طوری که در حال حاضر در بندرخمیر در حال ثبت یک رکورد تاریخی در بحث چمن های مصنوعی محله ای و روستایی هستیم .


برهم تاکید کرد: با پیگیرهای مجدانه  خواستار  فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان بندرخمیر ،  خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و همراهی بخشداران ، دهیاران و شوراهای اسلامی منطقه، بندرخمیر در حال ثبت رکوردی تاریخی در اجرای زیرساخت های ورزشی در کشور است.


این‌مقام‌ مسئول افزود: طی هفته گذشته تخصیص اعتبار برای انجام چمن مصنوعی زمین فوتسال ۸ منطقه "پل ، چاه صحاری، آرابی ، نره، کشار زیر، درواخانی، کیشی زیر و گیشو"  از توابع بخش های مرکزی ، کهورستان و رویدر در بندرخمیر ابلاغ شد تا تقریبا ۹۹ درصد روستاهای این شهرستان حداقل از یک زمین فوتسال چمن مصنوعی استاندارد برخوردار باشند.


برهم‌ تصریح کرد:  در این شهرستان شاید کمتر از ۵ روستای دیگر باشند که از چمن مصنوعی برخوردار نباشند که امیداوریم‌ با همت و همکاری دهیاری و شوراهای این روستاها و مساعدت مسئولین همین دولت بتوانیم کاری کنیم که شهرستان بندر خمیر تا پایان همین دولت به عنوان اولین شهرستان نمونه در این زمینه ثبت و معرفی شود .


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر خمیر در پایان اظهارداشت: در کنار دولت مردان شهرستان و استان بی انصافی است اگر از تلاش و پیگیری نمایندگان  مردم در مجلس یازدهم به ویژه محمد  آشوری و  احمد مرادی همچنین سازمان برنامه و بودجه استان و وزارت نفت برای توسعه زیرساخت های ورزشی استان به ویژه شهرستان بندر خمیر به نیکی یاد نکنیم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها