ثبت بیش از سه هزار تخلف در بازرسی از اصناف هرمزگان



صبح ساحل ، حوادث - رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در طرح نوروزی نظارت بر تنظیم بازار سه هزار و ۴۸۰ مورد تخلف اصناف در استان کشف‌شده است.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا پیروی منش  با اعلام این خبر افزود: در بازرسی از اصناف از ابتدای سال تاکنون سه هزار و ۴۸۰ مورد تخلف در طرح نوروزی نظارت کشف‌شده است.وی تصریح کرد: در این مدت بازرسان اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ۶۷ هزار و ۲۰۷ بازرسی انجام پذیرفت.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: با توجه به اهمیت این طرح و در راستای کنترل قیمت در ایام نوروز، بازرسی ویژه‌ای در سطح استان صورت گرفت که دو هزار و ۲۰ پرونده تشکیل شد.

پیروی منش بابیان اینکه ارزش ریالی این پرونده‌ها را هجده میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال دانست و عنوان کرد: بیشترین تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم اعلام پرینت، عدم ارائه فاکتور و کم‌فروشی است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در این مدت یک هزار و ۶۱۰ مورد گزارش تخلف از طریق ستاد خبری سامانه ۱۲۴ گزارش‌شده است.پیروی منش در پایان عنوان کرد: طرح نوروزی نظارت بر تنظیم بازار کالا و خدمات از ۷ بهمن پارسال آغازشده و تا ۳۱ فروردین ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها