جشن عاطفه‌ها در نیمی از مدارس هرمزگان اجرا می شود



امسال همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در نیمی از مدارس استان هرمزگان (یک هزار و ۹۰۰ مدرسه ) در مقاطع مختلف اجرا می شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان روزسه شنبه اظهار داشت: مرحله دوم این جشن روز چهارشنبه دهم مهرماه برگزار می شود و حدود ۲۰۰ هزار پاکت برای جمع آوری کمکهای نقدی بین دانش آموزان توزیع شده است.

علی الهیاری بیان داشت: این جشن با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، صداوسیما، بسیج دانش ‌آموزی و اداره کل آموزش‌ و پرورش هرمزگان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شعار جشن عاطفههای امسال «با رنگ مهر یک رؤیا را بسازیم» است، افزود: در مرحله نخست این جشن که در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه امسال برگزار شد، مردم هرمزگان ۱۵میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم میتوانند با مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد و همچنین از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا نصب نرم افزار ناب به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

 

الهیاری شمار دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد هرمزگان را ۲۱ هزار و ۴۰۰ دانش آموز اعلام کرد و گفت: به همین میزان نیز دانش آموز نیازمند در سطح استان وجود دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها