بیش از دو تن پودر بدنسازی قاچاق در پارسیان کشف شد



به گزارش صبح ساحل،به نقل از ایرنا،فرمانده انتظامی هرمزگان چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاچاقچیان این محموله را از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد کرده و قصد داشتد در گمرک ملوانی بندر شیوء پارسیان تحت پوشش وسایل برقی و البسه وارد کشور کنند که با هوشیاری ماموران انتظامی شناور حامل محموله قاچاق شناسایی و توقیف شد.

سردار غلامرضا جعفری ادامه داد: ارزش محموله قاچاق کشف شده حدود ۱۰ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال است و در رابطه با همین پرونده دو نفر متهم شناسایی و اقدام لازم از طریق مراجع قضائی جهت دستگیری عوامل اصلی این محموله قاچاق ادامه دارد.

۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ۳۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: مواد مخدر کشف شده شامل ۵۳۶ کیلو تریاک و۱۶۴ کیلو حشیش است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب درسه عملیات جداگانه کشف شده است..

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها