اسامی واجدان شرایط وام ضروری بازنشستگان اعلام شد



مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق خبر داد. 

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، محمود مرتضایی فرد با اشاره به مشخص شدن نتایج ثبت نام وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق گفت: نتایج ثبت نام وام ضروری که ۳۱ اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام آنلاین آن به اتمام رسیده بود، مشخص شد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «نتایج و اسامی واجدان شرایط از امروز اول مرداد ماه۱۴۰۱ در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir قابل مشاهده است، گفت: بازنشستگان می توانند با شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.


وی افزود: ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، وظیفه بگیران تک ورثه‌ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد و درخواست‌هایی که فرم رضایت نامه وراث آنها در سامانه تایید نشده باشد، چهار دسته‌ای هستند که در ابتدا از لیست واجدین شرایط حذف شده‌اند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مرتضایی فرد در ادامه اظهار کرد: پس از حذف این چهار گروه، تمامی متقاضیان باقی مانده بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام‌های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند و از میان ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده، ۲۴۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام شدند که براساس اولویت بندی در ۸ مرحله به حساب حقوقی این افراد واریز می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها