فوتبال جام دفاع و انتظام در سیریک

نماینده جاسک بر سکوی قهرمانی ایستاد



یک دوره مسابقات فوتبال تحت عنوان جام دفاع و انتظام در شهرستان سیریک برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، از سوی هیئت فوتبال شهرستان سیریک یک دوره مسابقات فوتبال چهار جانبه تحت عنوان جام دفاع و انتظام با حضور تیم های عقاب قادرخانی نماینده میناب ،  امیدشمشی نماینده جاسک ، وحدت سیکویی نماینده سیریک و اتحاد اهون بشاکرد در شهرستان سیریک برگزار شد.


در اولین بازی این مسابقات که بین تیم های عقاب قادرخانی نماینده میناب و امیدشمشی نماینده جاسک در استادیوم شهر سیریک برگزار شد دو تیم  در وقت قانونی با تساوی صفر بر صفر به کار خود پایان دادند و در ضربات پنالتی تیم جاسک پیروز شد تا به بازی پایانی راه یابد.
در بازی دوم که بین تیم های وحدت سیکویی نماینده سیریک و اتحاد اهون بشاکرد برگزار شد نماینده بشاکرد موفق شد با نتیجه سه بر یک نماینده سیریک را مغلوب کند و حریف تیم جاسکی در بازی  فینال شود.


در دیدار پایانی تیم فوتبال امید شمشی با غلبه بر اتحاد اهون بشاگرد قهرمان مسابقات شد. تیم امید شمشی با نتیجه یک بر صفر از سد تیم اتحاد اهون گذشت که حاتم تجا تک گل نماینده فوتبال جاسک را به ثمر رساند.


حاتم تجا از تیم امید شمشی جاسک هم  به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد. فینال این مسابقات را رشید میرزایی به همراه عبدالله ابراهیمی و یوسف احمدی قضاوت کردند.


مراسم  پایانی مسابقات با حضور نصرالله خواجه دادی معاون  فرمانداری سيريک ، غلامی بخشدار بخش مركزی،  چراغی فرمانده انتظامی شهرستان ، احمد محمدی رئیس دفتر نماينده مردم در مجلس و رئیس شورای شهرستان، ابراهیم آئین پرست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک، حسن کوهی زاده از اعضای شورای اسلامی شهر بندر سیریک، رئیس و اعضای هیئت های فوتبال شهرستان های سیریک و جاسک و همچنین با حضور پرشور هواداران برگزار شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها