رئیس جدید هئیت فوتبال شهرستان جاسک

انتقاد پذیر هستم اما نظم و قانون سرلوحه کارم است



طی مراسمی و با حضور عبدالمجید مرادی، رئیس اداره ورزش و جوانان، نکویی زاده جانشین فرمانده بسیج جاسک، محمد یعقوب فر رئیس شورای بخش مرکزی ، سرپرستان و مربیان تیم های ورزشی رئیس جدید هئیت فوتبال جاسک معارفه شد و از زحمات هشت ساله علی عنبری رئیس سابق هئیت فوتبال جاسک تقدیر و تشکر شد.


به گزارش صبح ساحل، در این مراسم عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک گفت: فوتبال شهرستان جاسک پتانسیل های زیادی دارد و یکی از مشکلاتی که تیم های فوتبال جاسک با آن دست پنجه نرم می کنند  عدم  حمایت حامیان مالی و نبود اسپانسر   می‌باشد. وی اظهار داشت: تیم‌های فوتبال جاسک به صورت مردمی و خود‌جوش در مسابقات شرکت می کنند. رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک گفت: از مربیان و سرپرستان تیم های فوتبال جاسک که برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان شبانه روز  تلاش می کنند تشکر  می کنم. عبدالمجید مرادی بیان داشت:   علی عنبری رئیس سابق هئیت فوتبال جاسک در طول هشت سال مسوولیتی که داشت: خدمات و زحمات زیادی برای گسترش و رشد فوتبال جاسک  کشیدند که این خدمات تاثیر به سزایی در فوتبال جاسک داشته است و یقینا از ذهن اهالی فوتبال جاسک پاک نخواهد شد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک گفت: عنبری به خاطر مشکلات شخصی استعفا دادند  و حتی اینجانب  چند جلسه با ایشان برگزار کردم  که بتوانم  ایشان را  استعفا منصرف  کنم اما دلایل  قانع کننده ای  داشتند و مجبور شدم با استعفاء ایشان موافقت کنم و همین جا از زحمات ایشان تشکر می کنم.


وی بیان داشت: بعد از استعفاء ایشان با چند گزینه  برای به دست گرفتن سکان ریاست هئیت فوتبال شهرستان صحبت کردم و از آن ها  برنامه خواستم که برنامه‌های احمد ارجمند برایم قابل قبول تر بود و با معرفی ایشان به هئیت فوتبال و پذیرش رنجبریان رئیس هئیت فوتبال استان حکم ریاست احمد ارجمند صادر شد.


 مرادی متولی ورزش جاسک از رئیس و دبیر هئیت فوتبال استان به خاطر همکاری  بابت صدور حکم رئیس جدید هئیت شهرستان جاسک  تشکر کرد و گفت: از مربیان و سرپرستان تیم های فوتبال جاسک می خواهم که با رئیس جدید  هئیت فوتبال جاسک همکاری کنند تا همچنان شاهد رشد و ترقی فوتبال در این شهرستان باشیم.


در این جلسه نکویی جانشین بسیج جاسک گفت: بسیج با تمام امکانات در خدمت اداره ورزش وجوانان می‌باشد.


وی بیان داشت: ورزش جاسک دارای استعدادهای فراوانی است که نیاز به حمایت دارد.  فوتبال جاسک نیز در استان کارنامه درخشانی دارد و با حمایت های بیشتر می توانیم نام شهرستان را در فوتبال کشور سربلند کنیم. جانشین فرمانده بسیج جاسک از زحمات هشت ساله  علی  عنبری رئیس سابق هئیت فوتبال جاسک تشکر کرد  و  برای  احمد ارجمند رئیس جدید هئیت فوتبال آرزوی موفقیت کرد.

احمد ارجمند رئیس جدید هئیت فوتبال جاسک هم گفت: برای موفقیت نیاز به همکاری ، مسوولان ، مربیان و سرپرستان تیم‌های  فوتبال جاسک دارم.


وی بیان داشت:انتقاد پذیر هستم و شرایط تیم ها را درک می کنم امانطم  و قانون سرلوحه کار اینجانب می‌باشد.


احمد ارجمند گفت: از حسن اعتماد رئیس اداره  ورزش وجوانان جاسک و رئیس هئیت فوتبال استان تشکر و قدردانی می کنم. در پایان احمد سعادتی به عنوان دبیر هئیت، افشین احمدی به عنوان رئیس کمیته داوران، جهانگیر  دریایی به عنوان  مسوول امور اداری،  منصور رنجبری به عنوان  مسوول کمیته مسابقات،جعفر ارجمند به عنوان  مسوول کمیته پزشکی، علی ضیغمی به عنوان مسوول کمیته پیشکسوتان، محمد شریف پور به عنوان مسوول کمیته  آموزش مربیان، حسین روشنی به عنوان رئیس کمیته انضباطی ، احمدی‌زاده به عنوان مسوول امور مالی هئیت  و  عبدالرحیم مرادی، خالد سلیمانی و  قادر برگ بید به عنوان   اعضای هئیت رئیسه احکام خود را دریافت کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها